Warning: include_once(/home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/class/mail_api/vendor/autoload.php): failed to open stream: No such file or directory in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc on line 51 Warning: include_once(): Failed opening '/home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/class/mail_api/vendor/autoload.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-5.6/lib/php') in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc on line 51 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc:51) in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/index.php on line 51 Warning: strpos(): Empty needle in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/index.php on line 54 ۲۷ افزونه پراستفاده در سال ۲۰۱۸ - پارت دوم | تم یاب
۲۷ افزونه پراستفاده در سال ۲۰۱۸ - پارت دوم
10 آبان 97

 

۲۷ افزونه پراستفاده در سال ۲۰۱۸ - پارت دوم

 

 ۱۱- افزونه Woocommerce

 

Woocommerce-themeyab

 

WooCommerce محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک برای وردپرس است. بدون شک، این جامع ترین راه حل است که شما را قادر می سازد کالاهای دیجیتال و فیزیکی خود را در وب سایت وردپرسی خود به فروش برسانید. WooCommerce با صدها افزونه رایگان و غیر رایگان، باعث ساخت فوق العاده آسان و بهبود فروشگاه شما می شود، بنابراین شما می توانید در عرض چند دقیقه فروشگاه آنلاین خودتان را بسازید و محصولات خود را بفروش برسانید کنید. WooCommerce همراه با PayPal (برای پذیرش کارت اعتباری و پرداخت حساب PayPal)، BACS و تحویل نقدی برای پذیرش پرداخت همراه است. برای دروازه های پرداخت بیشتر، شما می توانید افزونه ها را در فروشگاه WooCommerce خود نصب کنید. WooCommerce مانند وردپرس دارای مستنداتی آسان را داراست که از جنبه های مختلف ساخت یک فروشگاه آنلاین پیروی می کند. درخواست های پشتیبانی در انجمن های رسمی ووکامرس انجام می شود، بنابراین در صورت نیاز به کمک، متخصصان و توسعه دهندگان براحتی درکنار شما هستند. پوسته و قالب های فروشگاهی و ووکامرسی قابلیت سفارشی سازی ظاهر فروشگاه شما را دارند.

 

 ۱۲- افزونه Shared Counts

 

Shared Counts-themeyab

 

یک پلاگین مدیریت مشترکین شبکه های اجتماعی برای سایت وردپرسی است که به سرعت با استفاده از API SharedCount.com اطلاعات مربوط به آمار و ارقام شبکه های اجتماعی شما را بازیابی، شمارش و نمایش می دهد. این پلاگین سریع ترین پلاگین اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در مارکت وردپرس است. اکثر پلاگین های اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی سرعت وب سایت شما را کاهش می دهند، اما این پلاگین توسط توسعه دهندگان بسیار معتبر که ارزش عملکرد بالایی دارند، نوشته شده است که طبیعتا با کیفیت تر می باشد. این افزونه بسیار انعطاف پذیر و سازنده است. شما به راحتی می توانید آن را سفارشی کنید تا نیاز موضوعتان را مطابقت دهید.این افزونه از شمارش کاربران فیس بوک، Pinterest، LinkedIn، توییتر و اشتراک گذاری ایمیل را پشتیبانی می کند. همچنین تعداد کل کاربران را هم ترکیب می کند، بنابراین شما می توانید تعداد کل مشترکین را در کنار هر آیکون شبکه اجتماعی در قالب وردپرسی وب سایت نمایش دهید.

 

 ۱۳- افزونه CSS HERO

 

CSS HERO-themeyab

 

CSS Hero یک پلاگین سفارشی سازی پوسته وردپرس است که به شما کمک می کند تا تم وردپرس خود را بدون نوشتن یک خط کد سفارشی سازی کنید. قالب های وردپرس از CSS برای کنترل ظاهر بصری وب سایت شما استفاده می کنند. البته که اگر شما می خواهید ظاهرسایت خود را سفارشی کنید، باید CSS را یاد بگیرید. این یک روش مناسب برای مبتدیان نیست. اگر شما از صفحه سازهایی مانند BeaverBuilder یا کامپوزر استفاده نمی کنیدCSS Hero یک راه حل بسیار ساده و عالی است.

 

 ۱۴- افزونه Insert Headers and Footers

 

Insert Headers and Footers-themeyab

 

یک پلاگین ساده که به شما کمک می کند کدهای سفارشی CSS، متا تگ ها و اسکریپت ها را در قسمت هدر یا فوتر وب سایت خود اضافه کنید. در این پلاگین براحتی از طریق داشبورد مدیریت وردپرس میتوانید به فایل هدر و فوتر پوسته دسترسی داشته باشید و آنرا ویرایش کنید. این پلاگین در بیش از 400،000 وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 ۱۵- افزونه Live Chat

 

Live Chat-themeyab

 

لایو چت بهترین ابزار چت است که به شما امکان می دهد با بازدیدکنندگان وب سایت خود تماس بگیرید و آنها را در مسیر درست قرار دهید. این ابزار همچنین با گزارش های قدرتمند و تجزیه و تحلیل ساخته شده است. شما حتی می توانید آن را با حساب Google Analytics خود ادغام کنید تا بتوانید تاثیرات Live Chat را در کسب و کارتان اندازه گیری کنید. شما همچنین می توانید یک پلاگین رایگان وردپرس برای نصب در وب سایت خود دریافت کنید. با نصب این افزونه یک آیکون در کنار پوسته وردپرسی شما ظاهر می شود.

 

 ۱۶- افزونه Envira Gallery

 

Envira Gallery-themeyab

 

اگر قصد اندازی یک وب سایت گالری عکس با وردپرس را دارید، انویرا گالری یک پلاگین قدرتمند گالری عکس در وردپرس است. این پلاگین با ظاهر زیبا و انواع جزئیات قابل کنترل و همچنین قالب های از پیش آماده شده بسیار به شما کمک می کند. برخلاف پلاگین های دیگر از این دست، Envira Gallery بسیار سبک و بدون وابستگی است که این مزیت سرعت لودینگ وب سایت شما را افزایش می دهد. استفاده از تکنیک درگ اند دراپ، ریسپانسیو بودن و ایجاد گالری در متن ها و پست ها، گالری در محصولات ووکامرسی و نمایش فیلم در گالری گوشه ای از جزئیات بسیار زیاد این پلاگین پرقدرت دارد.

 

 ۱۷- افزونه ThirstyAffiliates

 

ThirstyAffiliates-themeyab

 

این پلاگین به شما کمک می کند تا تمام لینک های موجود در وب سایت را مدیریت کنید و در زمان خاص آنرا ویرایش، کوتاه و یا حذف کنید. شما براحتی بدون اینکه به داخل لایه های داخلی متن و پست ها و قسمت های قالب وردپرسی شوید می توانید کنترل لینک ها را در دست داشته باشید. از این پلاگین برای کنترل بک لینک هایی که با URL در وب سایت خود اضافه می کنید استفاده کنید. نسخه کامل این افزونه آمار و ارقامی از لینک ها و جزئیات آن به شما ارائه می دهند.

 

 ۱۸- افزونه TablePress

 

ThirstyAffiliates-themeyab

 

افزونه محبوب تولید و مدیریت جداول در وردپرس که به شما کمک می کند تا جدول های واکنش گرا را ایجاد و مدیریت کنید. جداول را در این افزونه ایجاد کرده و در هر جای متن و قالب وردپرسی وب سایت همراه با ویژگی های پیشرفته مانند توانایی مرتب کردن ستون ها، فیلتر کردن، صفحه بندی و موارد دیگرنمایش می دهید. از مزیت این پلاگین استفاده از تکنیک های سئو در جدول ها است که بهبود جایگاه شما نیز کمک می کند.

 

 ۱۹- افزونه Revive Old Post

 

Revive Old Post-themeyab

 

Revive Old Post به شما اجازه می دهد به طور خودکار پست های جدید و قدیمی خود را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. این پلاگین شما را قادر می سازد مطالب خود را در چندین شبکه اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر و لینکداین به اشتراک بگذارید. شما می توانید یک فضای اشتراک گذاری را ساخته و تعداد پست هایی را برای اشتراک گذاری انتخاب کنید. شما همچنین می توانید تصاویر برجسته در توییت خود پست کنید تا نرخ های کلیک را افزایش دهید.

 

 ۲۰- افزونه EWWW Image Optimizer

 

EWWW Image Optimizer-themeyab

 

یکی از دلایل اصلی کند بودن لودینگ یک وب سایت وردپرسی تصاویر است که با سایز های نامتعارف از قالب وردپرسی درون سایت نمایش داده می شوند. این پلاگین به شما کمک می کند تا بدون افت کیفیت تصاویر را فشرده سازی و کم حجم کنید. با استفاده از این پلاگین سرعت لودینگ صفحه شما وهمچنین حجم کلی صفحه که یکی از آیتم های سئو می باشد را بهبود ببخشید.

 

 

mk/tmyb

منبع

ارسال نظر
نظر خود را با کاربران تم یاب در میان بگذارید.
CAPTCHA