Warning: include_once(/home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/class/mail_api/vendor/autoload.php): failed to open stream: No such file or directory in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc on line 51 Warning: include_once(): Failed opening '/home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/class/mail_api/vendor/autoload.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-5.6/lib/php') in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc on line 51 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc:51) in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/index.php on line 51 Warning: strpos(): Empty needle in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/index.php on line 54 ۲۷ افزونه پرکاربرد وردپرس در سال ۲۰۱۸ | تم یاب
۲۷ افزونه پرکاربرد وردپرس در سال ۲۰۱۸
27 مهر 97

۲۷ افزونه پرکاربرد وردپرس در سال ۲۰۱۸

پرطرفدارتین بخش وردپرس قسمت افزونه ها است که تاکنون طبق آمار 55000 افزونه ثبت شده در مخزن وردپرس وجود دارد. هرافزونه کارایی و جذابیت منحصر به خود را دارد که بسته به نوع کاربرد در مدیریت وب سایت و قالب وردپرسی به شما کمک خواهد کرد. وجود مجموعه ای از افزونه ها در وب سایت شما، کمک بزرگی به رشد آن خواهد کرد اما در این بین کاربران تازه کار وردپرس همیشه برای یافتن افزونه مورد نیاز برای وب سایت وردپرسی خود دچار سردرگمی می شوند.

اگر با طرز جستجو و نصب بهترین افزونه های رایگان وردپرس آشنا نیستید در انتهای این مقاله توضیح کوتاهی داده شده است.

امروز همراه شما هستیم تا 27 افزونه پرکاربرد وردپرس را معرفی و بررسی کنیم، در این مقاله سعی کردیم بررسی کوتاهی در کارایی هر کدام از افزونه ها داشته باشیم تا مسیر انتخاب افزونه های وردپرس را برای شما کوتاه تر کنیم. با ما همراه باشید.

 

 ۱- افزونه WPForms

 

wpforms-themeyab

 

همه وب سایت ها حداقل به یک فرم تماس نیاز دارند، حال اینکه ایجاد و مدیریت این فرم به آسانی صورت گیرد یک مزیت محسوب می شود. WPForms ابتدایی ترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است که می تواند از تکنیک کشیدن و رها کردن یک فرم زیبا  بدون نوشتن حتی یک خط کد استفاده کنید.

با افزونه WPForms براحتی می توانید فرم های سفارش گیری، نظرسنجی، اشتراک خبرنامه ایمیلی، فرم چند مرحله ای وردپرس، فرم تماس با ما وردپرس و ... را ایجاد کنید.

نسخه رایگان این افزونه به نام WPForms Lite در دسترس که می توانید از اینجا دریافت کنید.

 

 ۲-افزونه MonsterInsights

 

monsterinsights-themeyab

اگر می خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، قبل از هر چیز مهم است بدانید که کاربران شما چگونه وب سایت شما را پیدا کرده و استفاده می کنند. MonsterInsights بهترین و محبوبترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. که بیش از 1.9 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

افزونه MonsterInsights براحتی به اکانت گوگل آنالیتیک وب سایت شما متصل شده و تجزیه و تحلیل کاملی را ارائه می دهد.

برای مثال: اگر بخواهید یک کمپین یا یک فرم نظرسنجی را در Google Analytics  را بررسی کنید، می بایست کد این رویداد را در گوگل آنالیتیک وارد کرده و تنظیمات ویژه ای برای تعیین این هدف انجام دهید. علاوه بر اتلاف زمان و اگر شما در این زمینه تخصصی نداشته باشید حتما به مشکل بر می خورید. اما در افزونه MonsterInsights با چند کلیک این کار براحتی انجام می شود.

در افزونه MonsterInsights  کلیه اطلاعات و تجزیه و تحلیل های Google Analytics وب سایت شما در پنل وب سایت وردپرس شما خواهد بود. خوشبختانه نسخه رایگان اولیه این افزونه وردپرسی در مخزن وردپرس موجود است که شما می توانید از طریق این لینک دریافت کنید.

 

 ۳-افزونه Yoast SEO

 

yoast-seo-themeyab

yoast seo  بهترین افزونه SEO  است. افزونه به شما این امکان را می دهد تا براحتی وب سایت وردپرسی خود را برای رتبه بندی موتورجستجوگر بهینه کنید. ویژگی سایت مپ XML و ویرایش متای اطلاعات نوشته شما، کنترل روبات ها و بسیاری ویژگی های دیگر

بر خلاف اکثر پلاگین های دیگر SEO وردپرس، Yoast SEO شما را مجبور به انتخاب کلمه کلیدی تمرکز برای وبلاگ خود می کند و سپس اطمینان حاصل می کند که شما به درستی آن را در صفحه استفاده می کنید. Yoast SEO شما یک قطعه جستجوگر در ویرایشگر صفحه خود را نشان می دهد، به طوری که شما می توانید توضیحات متا خود را ویرایش کنید تا میزان کلیک خود را در نتایج جستجو بهبود ببخشید.

به طور خلاصه، Yoast SEO از تمام تکنیک های SEO برای سایت شما استفاده کرده تا به رتبه قابل قبول دست پیدا کنید.

 

 ۴-افزونه Sucuri

 

sucuri-themeyab

Sucuri  یک راه حل کامل امنیت وب سایت است که سایت شما را از نرم افزارهای مخرب، حملات خشونت آمیز و سایر آسیب پذیری های احتمالی محافظت می کند.

هنگامی که Sucuri در وب سایت وردپرسی شما فعال می شود، تمام ترافیک وب سایت شما از طریق سرور CloudProxy انجام می شود و هر درخواست به منظور فیلتر کردن درخواست های مخرب اسکن می شود. به این ترتیب Sucuri می تواند بار سرور را کاهش دهد و عملکرد سایت را با مسدود کردن درخواست های مخرب از رسیدن به سرور بهبود ببخشد.

این افزونه وب سایت شما را در برابر SQL Injections، XSS و تمام حملات شناخته شده محافظت می کند.

 

۵-افزونه  OptinMonster

 

sucuri-themeyab

افزونه  OptinMonste، پلاگین قدرتمند در رهبری و کنترل کمپین و بازدیدکنندگان وب سایت وردپرسی است، با استفاده از این افزونه می توان یک کمپین را با استفاده از قالب های از پیش آماده شده ایجاد کرد، نوارهای هشدار، پاپ آپ ها و لینک علاقه مندی ها و موارد دیگر از جمله امکانات این افزونه است.

با موتور هدفمند و تقسیم بندی قدرتمند شما می توانید پیام شخصی را به هر بازدیدکننده ای در سایت خود بر اساس موقعیت جغرافیایی، منبع ارجاع، صفحه یا بخش سایت و موارد دیگر نشان دهید.

برخی از ویژگی های کلیدی OptinMonster عبارتند از:

تکنولوژی خروج از هدف: ارائه پیشنهادات سفارشی رد نشدنی به بازدیدکنندگان در لحظه ای که قصد ترک وب سایت دارند.

برگشت بازدیدکننده هدف به سایت وردپرسی:  ایجاد پیشنهاد ویژه با هدف تکرار بازدید براساس تعاملات قبلی بازدیدکننده در سایت.

هدف گذاری با کوکی: کوکی های سفارشی مرورگر را براساس داده های شناختی کاربران مانند مکانی و ...تنظیم کرده و کمپین هدفمند را اجرا می کنید.

 OptinMonster یکپارچه با تمام خدمات بازاریابی عمده ایمیل ادغام شده است. پلاگین اتصال رایگان در دسترس است که برای دانلود میتوانید از مخزن پلاگین وردپرس استفاده کنید.

 

۶-افزونه UpdraftPlus

 

updraft-plus-themeyab

UpdraftPlus یکی از بهترین افزونه های پشتیبان گیری وردپرس است. این افزونه به عنوان محبوب ترین افزونه نسخه پشتیبان برای وردپرس، با بیش از یک میلیون نصب فعال رتبه بندی شده است.

حتی با نسخه رایگان افزونه، شما به راحتی می توانید تمام نسخه های وب سایت خود، از جمله پایگاه داده، پلاگین ها و تم ها، پشتیبان گیری کامل، دستی یا برنامه ریزی شده را راه اندازی کنید. بازگرداندن فایل های شما آسان است، و شما می توانید با حداقل دانش فنی انجام دهید.

از همه مهمتر، از گزینه های مختلف ذخیره سازی ابر شامل Google Drive، Dropbox و Amazon S3 پشتیبانی می کند.

در حالی که نسخه رایگان به طور کامل با تمام ویژگی های ضروری کارایی دارد، شما به راحتی می توانید ویژگی های اصلی را  به نسخه پرمیوم ارتقا دهید.

 

 ۷-افزونه Constant Contact

 

constant-contact-themeyab

Constant Contact محبوب ترین سرویس بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک است. همراه با تن از قالب های ایمیل قابل تنظیم است که به شما کمک می کند شروع به سر. هنگام شروع، از شما خواسته می شود صنعت خود را انتخاب کنید و تجربه قبلی خود را با بازاریابی ایمیل. بر اساس انتخاب، شما می توانید ایده های محتوا و تبلیغاتی سفارشی دریافت کنید که به شما در بازاریابی ایمیل شما کمک می کند.

 

 ۸-افزونه MemberPress

 

memberpress-themeyab

MemberPress کامل ترین پلاگین عضویت در وردپرس است که همراه با تمامی ویژگی های لازم برای ایجاد یک سایت با عضویت قدرتمند است. بر خلاف دیگر پلاگین ها، MemberPress به شما اجازه می دهد که وب سایت موجود خود را به یک سایت با عضویت کاملا برجسته و بدون هیچ زحمت تبدیل کنید.

با MemberPress، شما می توانید دسترسی به صفحات خاص، پست ها، انواع پست های سفارشی و یا هر گونه فایل موجود را برای بازدید کنندگان خود محدود کنید. این افزونه یکپارچه با خدمات بازاریابی محبوب ایمیل مانند AWeber، MailChimp، GetResponse و غیره ادغام شده است.

MemberPress پشتیبانی داخلی برای دروازه های پرداخت مانند PayPal، Stripe و Authorize.net ارائه می دهد. شما همچنین می توانید صفحات قیمت گذاری پویا را به سرعت و به آسانی ایجاد کنید. این پلاگین نیز با چندین قالب قیمت گذاری برای ایجاد یک نگاه منحصر به فرد ارائه می شود. همچنین اتصال برای سیستم پرداخت داخل ایران برای این افزونه نیز فراهم شده است.

 

۹-افزونه Beaver Builder

 

beaver-builder-themeyab

Beaver Builder یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس با خاصیت درگ اند دراپ یا کشیدن و رها کردن است. این افزونه به  شما توانایی ایجاد وب سایت به طوری که شما می خواهید حتی بدون دانستن مهارت های برنامه نویسی می دهد.

 شما می توانید با کشیدن و رها کردن برای ساخت صفحات زیبا به آسانی استفاده کنید. شما می توانید بدون نیاز به شروع از ابتدا با افزونه Beaver Builder همراه با ده ها قالب صفحه آماده، طراحی خود را سریعا شروع کنید. شما می توانید یک قالب را انتخاب کنید، تصاویر و متن را با خود جایگزین کنید و سپس پست را منتشر کنید.

Beaver Builder با هر قالب وردپرس کار می کند و به شما کنترل کامل بر مطالب خود را می دهد. حتی اگر شما از افزونه استفاده نکنید، محتوای شما به ویرایشگر وردپرس منتقل می شود.

 

۱۰-افزونه LearnDash

 

learndash-themeyab

اگر برای فروش دوره های آموزشی قصد راه اندازی وب سایت وردپرسی دارید بهترین افزونه پیشنهادی ما به شما در این زمینه افزونه LearnDash می باشد. ایجاد دوره، فروش آسان، ایجاد آزمون، صدور گواهی نامه دوره و ...

روش های فروش این افزونه به شکل های مختلفی است:

  • عضویت در سایت وردپرسی: با اخذ وجه از کاربران، دسترسی آنها را به دوره ها فعال کنید.
  • هزینه برای هر دوره: کاربر برای هر دوره خاص هزینه ای می پردازد
  • اشتراک در دوره ها: با پرداخت هزینه در دوره های اشتراکی
  • فروش مجوز های سازمانی و گروهی برای شرکت در دوره ها

ترغیت دانشجویان به باز کردن دسترسی دوره های بالاتر انگیزه را برای ادامه حضور و شرکت در دوره ها بیشتر می کند، همه جزئیات در پنل کاربری فرانت اند مختص کاربر قابل نمایش است.

 

mk/tmyb

منبع

ارسال نظر
نظر خود را با کاربران تم یاب در میان بگذارید.
CAPTCHA