Warning: include_once(/home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/class/mail_api/vendor/autoload.php): failed to open stream: No such file or directory in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc on line 51 Warning: include_once(): Failed opening '/home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/class/mail_api/vendor/autoload.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-5.6/lib/php') in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc on line 51 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc:51) in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/index.php on line 51 Warning: strpos(): Empty needle in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/index.php on line 54 آموزش فلکس باکس توسط FLEXBOX FROGGY | تم یاب
آموزش فلکس باکس توسط FLEXBOX FROGGY
07 دی 94

این روزها تب استفاده از Flexbox در بین توسعه دهندگان فرانت-اند به بالاترین میزان خود رسیده است؛ کارآمد ترین قابلیتی که کنسرسیوم W3C برای حل مشکلات توسعه دهندگان در زمینه صفحه آرایی در وب ارائه کرده است.

به کمک Flexbox شما نسبت به تنظیمات دیگر از قبیل Float , Display , Position بی‌نیاز خواهید شد و همه المان ها را به کمک این خاصیت مدیریت می‌کنید. از بزرگترین ویژگی های Flexbox ، راحتی و کیفیت بالا در سایزهای ریسپانسیو می‌باشد که کار شما را به نسبت شیوه های قدیمی ساده‌تر می‌کند.

پیش از این در تم یاب به صورت کامل به معرفی Flexbox پرداختیم. شما می‌توانید این آموزش را که در قالب ۴ پست در وبلاگ تم یاب منتشر شده است را از اینجا مشاهده کنید.


اما قدم بعدی که در زمینه آموزش فلکس باکس در نظر گرفته ایم ، آموزش این قابلیت از طریق یک بازی ساده است.


فلکس باکس قورباغه

FLEXBOX FROGGY یک بازی (آموزش) ساده چند مرحله ای است که توسط Thomas Park طراحی شده است. در FLEXBOX FROGGY که از ۲۴ مرحله تشکیل شده است شما می‌بایست قورباغه را به کمک قابلیت های Flexbox به جایگاه اصلی خود که همان برگ نیلوفر آبی است منتقل کنید. برای هر مرحله نیز آموزش های مورد نیاز عنوان شده است.

برای استفاده بهتر ما این بازی را به همراه آموزش های آن به فارسی ترجمه کرده ایم که شما می‌توانید از آدرس www.themeyab.com/flexbox آن را مشاهده و مراحل آن را انجام دهید.

شما می‌توایند نسخه انگلیسی این بازی را از صفحه Github آن مشاهده کنید.

علی کریمی
8 سال و 5 ماه پیش
بسیار عالی.
آموزش های flexbox بسیار عالی بود. امیدوارم این بازی هم در آموزشش موثر باشه.
خسته نباشید
Amin khademian
8 سال و 5 ماه پیش
واقعا فوق العادست به دوستان پیشنهاد میکنم که حتما امتحان کنن
به راحتی میشه flex box ها رو کامل یاد گرفت ... !
ارسال نظر
نظر خود را با کاربران تم یاب در میان بگذارید.
CAPTCHA